جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

سید هادی خامنه‌ای:مطالبات مردم نه تنها کاهش نیافته که با جدیت و عمق بیشتری جریان دارد

روند موجود و آنچه در سطوح مختلف جامعه دیده می شود امیدوار کننده است و به نظر می رسد مطالبات مردم نه تنها کاهش نیافته که با جدیت و عمق بیشتری جریان دارد.

کلمه: دبیرکل مجمع نیروهای خط امام نسبت به ایجاد محدودیت در روند آگاهی‌رسانی به جامعه هشدار داد و گفت: ایجاد محدودیت در روند آگاهی‌رسانی به جامعه، بی‌اعتمادی‌ها را افزایش می‌دهد برای انقلاب خطرآفرین است.
به گزارش «پارلمان‌نیوز»، سید هادی خامنه‌ای در دیدار با سردبیران، خبرنگاران و اعضای تحریریه روزنامه‌های توقیف شده جهان اسلام و حیات‌نو با اشاره به آنچه در سطح جامعه رخ داده تاکید کرد: روند موجود و آنچه در سطوح مختلف جامعه دیده می شود امیدوار کننده است و به نظر می رسد مطالبات مردم نه تنها کاهش نیافته که با جدیت و عمق بیشتری جریان دارد.
وی با اشاره به ایجاد محدودیت‌هایی که در روند فعالیت مطبوعات و عرصه اطلاع‌رسانی از سوی برخی افراد و جریانات اعمال می‌شود، اظهار داشت: نتیجه این فشارها بر جامعه بخصوص قشر فرهیخته و نیروهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، یافتن راهکارهای جدید در کسب اخبار و انتشار آنهاست.
وی تاکید کرد که اگر کسانی که به دنبال ایجاد محدودیت در روند آگاهی‌رسانی به جامعه هستند، دلسوز حقیقی نظام و انقلاب باشند باید بدانند که نتیجه اقدامات آنها چگونه برای انقلاب خطرآفرین است و بی‌اعتمادی‌ها را افزایش می‌دهد.
وی تاکید کرد توقیف و ایجاد محدودیت برای انواع رسانه‌ها اعم از سنتی، مکتوب و مجازی تداوم نخواهد داشت و به تولید شیوه‌های جدید برای آگاه شدن جامعه می‌انجامد.
اختراعات و اکتشافات نتیجه« احتیاج» است. لذا وقتی بشر به دنبال پاسخگویی به نیازها و احتیاجات خود می‌رود یافتن راهکارهای جدید با سرعت و تنوع بیشتری ادامه می‌یابد.
سید هادی خامنه‌ای ضمن ابراز نگرانی از کاهش شفافیت در روند اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از سوی برخی دستگاه‌های مسئول این رویه را در تضاد با قانون اساسی و آرمان های انقلاب دانست.
وی در ادامه بر افزایش فعالیت‌های فرهنگی، علمی و اطلاع‌رسانی توسط همه نیروهای علاقه مند به انقلاب و سرنوشت ایران تاکید کرد و اظهار امیدواری نمود که در آینده نزدیک مشکلات موجود برطرف شود.
در پایان این نشست دبیرکل مجمع نیروهای خط امام ضمن قدردانی از حضور و دیدار دوباره با روزنامه‌نگاران و فعالین مطبوعاتی و رسانه‌ای، خواستار همفکری و مشورت بیشتر اهالی مطبوعات و نیروهای فرهنگی با یکدیگر در سراسر کشور شد که بی‌تردید این گفت‌و‌گوها موجب تحرک و پویایی بیشتر جامعه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632