جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

همت کنیم تا این دو برگ را همه بخوانند

» روزنامه کلمه؛ 18 تیر

همت کنیم تا این دو برگ را همه بخوانند

چکیده :شهروندان سبز! باید وضعیت جسمی میر حسین و زهرا رهنورد را به اطلاع مردم برسانیم. باید همگان بدانند عربده کشی های فرمانده سپاه ، بی جواب نمانده است و لازم است شکستن سکوت علما به یک مطالبه ی عمومی تبدیل شود ....

مادر زهرا رهنورد ، پس از آخرین ملاقات خود با میر حسین و دخترش ، نسبت به وضعیت جسمانی آنها ابراز نگرانی کرده است . او متوجه رنگ پریدگی و لاغری شدید و ناگهانی دختر و  دامادش شده است و از تغییر ناگهانی ظاهری آنها و رنگ کاهی پوست و از دست دادن وزنشان به شدت نگران شده است.
محمدرضا خاتمی ، برادر سید محمد خاتمی و نایب رئیس مجلس ششم ، در نامه ای سرگشاده به فرمانده ی سپاه به اوهشدار داده است که حد و حدود خود را بشناسد و برای اهل سیاست خط و نشان نکشد. خاتمی خطاب به محمد علی جعفری گفته است که این رفتار شما به عنوان یک فرمانده نظامی در عرف سیاسی دنیا یک تعریف بیشتر ندارد و آن هم حکومت کودتا است.
آیت الله دستغیب، هم در سخنانی صریح مجلس خبرگان را مخاطب قرار داده است که چرا به وظایف قانونی خود عمل نمی کنند . نماینده مردم شیراز در خبرگان رهبری گفته است که علما به سکوت خود موجبات بدبینی مردم را فراهم کرده اند و از آنها خواسته است که سکوت خود را بشکنند.
شهروندان سبز! باید وضعیت جسمی میر حسین و زهرا رهنورد را به اطلاع مردم برسانیم. باید همگان بدانند عربده کشی های فرمانده سپاه ، بی جواب نمانده است و لازم است شکستن سکوت علما به یک مطالبه ی عمومی تبدیل شود .
امروز هر شهروند یک رسانه است . نسیم سبز اخبار باشید و سهم خود را در مبارزه با استبداد بپردازید و دینِ خود را به اسیران و شهیدان سبز ادا کنید.
روزنامه کلمه را تکثیر کنید و دست به دست بگردانید تا جنبش سبزمان تا صبح پیروزی پردوام بماند.
صفحه فیس بوک روزنامه کلمه


دریافت نسخه PDF - پی دی اف
دریافت نسخه PDF - پی دی اف
‎چنانچه در دریافت فایل مشکل دارید ابتدا بر روی لینک دانلود کلیک راست نمایید و از منوی باز شده گزینه “Save Link as” در مرورگر های فایرفاکس و کروم و “Save as target” در اینترنت اکسپلورر را انتخاب کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632