جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ فروردین ۱۵, یکشنبه

عکس/ کلمه سبز؛ دعوتی برای همه

ساختمان این روزنامه در میدان هفت تیر قرار دارد که ده روز بعد از انتخابات و در زمانیکه تحریریه برای انتشار مجدد آن گردهم آمده بودند با یورش نیروهای انتظامی روبرو شد که تمامی افراد حاضر در ساختمان بازداشت و ساختمان پلمپ شد. تلاش برای انتشار مجدد در شهریور ماه ادامه پیدا کرد اما باز اجازه انتشار از این نشریه سلب شد.

کلمه: روزنامه «کلمه سبز» به صاحب امتیازی میرحسین موسوی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت نخستین شماره خود را منتشر کرد اما عمر این روزنامه تنها ۲۱ شماره بود و از انتشار آن  بدون حکم توقیف جلوگیری شد.
به گزارش کلمه، ساختمان این روزنامه در میدان هفت تیر قرار دارد که ده روز بعد از انتخابات  با یورش نیروهای انتظامی روبرو شد که تمامی افراد حاضر در ساختمان بازداشت  و ساختمان پلمپ شد. تلاش برای انتشار مجدد در شهریور ماه ادامه پیدا کرد اما باز اجازه انتشار از این نشریه سلب شد.
شعار این روزنامه «کلمه سبز؛ دعوتی برای همه» بود که هنوز این شعار بر سردر ساختمان سبز روزنامه در میدان هفت تیر چشم عابران هر روزه این میدان را می نوازد.

  1. مانی

    چه روز هایی گذشت و افسوس افسوس افسوس.
    یک یادگار از اون روز های زیبا ,/* فقط این بیلبورد است. امیدوارم افراطوین فردا این بیلبورد را با اسپره خراب نکنند. افراطیون مملکت اینقدر از جنبش و ملت سبز ایران ترس و هراس دارند که دست به هر کاری خواهند زد. این بیلبورد دیگر بیلبورد هایی که افراطیون خراب کردند , ارزانی خودشون.
    مهم این است که بعد از ۲۰ سال اسم موسوی مثل بمب ایران را ترکاند و مردم ایران شیفته مرام , معرف , شخصیت , شرافت , اخلاق عدالت و صداقت پدرمان ♥ میر حسین موسوی شدند. این مهم است. این مهم است که اسم میر حسین موسوی و زهرا رهنورد ۲ یار باوفای انقلاب و بنیان گذار انقلاب , /* همیشه جاودانه خواهند ماند. ما پیرو راه موسوی هستیم و خواهیم ماند.
    ♥سرزمین مادریم , سبز سبز است♥
    ♥میر حسین موسوی , پدر من است♥

  2. سید حامد سبز

    درود بر کلمه سبز و سبزی کلام زیبای میر حسین عزیزم
    درود بر ازادی و ازادگی

  3. سید حامد سبز

    درود بر کلمه سبز و سبزی کلام زیبای میر حسین عزیزم که کلمه سبز رو متخص قشر خاصی نمیدونه و همه رو در پناه مهر و محبت خودش میگیره
    درود بر ازادی و ازادگی



  4. سعید

    پیشنهاد می کنم خاطرات دوران انتخابات را مرور کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632