جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

پنجشنبه, ۱۲م فروردین, ۱۳۸۹ دیدار نوروزی مهندس موسوی و دکتر رهنورد با خانواده شیوا نظرآهاری+گزارش تصویری

شیوا نظر آهاری در جریان نا آرامی‌های پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری ، روز یک شنبه، ۲۴ خرداد ماه ۱۳۸۸، توسط نیروهای اطلاعاتی در محل کار خود بازداشت شد و در اول مهرماه با تودیع قرار وثیقه 200 میلیون تومانی از زندان آزد شد. وی مجددا در تاریخ 29 آذرماه در حالیکه عازم قم برای شرکت در مراسم خاکسپاری آیت الله منتظری بود بازداشت شد و تاکنون در زندان به سر می برد.

کلمه :مهندس میرحسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد با خانواده شیوا نظر آهاری ،روزنامه نگار و فعال حقوق بشر که ماههاست در زندان به سر می برد دیدار کردند و مقاومت او و صبر خانواده اش را ستودند.
به گزارش خبرنگار «کلمه»، شیوا نظر آهاری در جریان نا آرامی‌های پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری ، روز یک شنبه، ۲۴ خرداد ماه ۱۳۸۸، توسط نیروهای اطلاعاتی در محل کار خود بازداشت شد و در اول مهرماه با تودیع قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی از زندان آزد شد. وی مجددا در تاریخ ۲۹ آذرماه در حالیکه عازم قم برای شرکت در مراسم خاکسپاری آیت الله منتظری بود بازداشت شد و تاکنون در زندان به سر می برد.

  1. علی51

    کودتا و تقلب انتخاباتی با وجود تمام تلخی ها و شدائدی که داشت ،دست آورد ارزشمندی نیز در پی داشت و آن باز شدن پای بزرگان نظام به خانه ی مردم کوچه و بازار بود،این را به فال نیک می گیریم.
    امید که پس از جلوس بر قدرت هم ادامه پیدا کند.

  2. زنده باد سبز

    درود بر میرحسین عزیز و بانوی سبز ایران،درود بر شیوا نظر آهاری و خانواده سبزش،به امید آزادی،یا حسین میرحسین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632