جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ خرداد ۱۴, شنبه

رسانه ملی دروغ گفت،برای انتشار حقیقت، خودمان دست به کار شویم

چکیده :آنها روی انسداد جریان اطلاع رسانی و انحصار رسانه ای که ایجاد کرده اند حساب باز کرده اند. دیشب تلویزیون به مخاطبان شهر و روستا می گوید هاله چشمش به جنازه ی پدرش خورد . افتاد و درگذشت. به همین سادگی. آنها روی ندانستن مردم حساب باز کرده اند. ما باید مردم را خبر کنیم....

کلمه:چرا ماموران با اعتماد به نفس می گویند گرمای هوا باعث مرگ هاله سحابی شد؟ چرا رسانه های امپراطوری دروغ ده ها روایت متناقض از شهادت هاله می گویند و باز هم پروایی ندارند؟
آنها روی انسداد جریان اطلاع رسانی و انحصار رسانه ای که ایجاد کرده اند حساب باز کرده اند. دیشب تلویزیون به مخاطبان شهر و روستا می گوید هاله چشمش به جنازه ی پدرش خورد . افتاد و درگذشت. به همین سادگی. آنها روی ندانستن مردم حساب باز کرده اند. ما باید مردم را خبر کنیم. باید به ‍ آنها بگوییم که پول بیت المال صرف داستان سرایی های حرام می شود. ما هیچ راهی جز آگاهی بخشی به مردم نداریم. همین که مردم بدانند روز شکست شب پرستان فرا رسیده است. از جیب من و تو در رسانه ی ملی جهل می فروشند. اشکالی ندارد. با همین برگه های کاغذی مظلومیتمان را فریاد می زنیم. سهم من و تو از این فریاد چند برگ کاغذی آگاهی بخشی است؟
صفحه فیس بوک روزنامه کلمه


دریافت نسخه PDF - پی دی اف
‎چنانچه در دریافت فایل مشکل دارید ابتدا بر روی لینک دانلود کلیک راست نمایید و از منوی باز شده گزینه “Save Link as” در مرورگر های فایرفاکس و کروم و “Save as target” در اینترنت اکسپلورر را انتخاب کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632