جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ خرداد ۱۸, چهارشنبه

همچون حوادث تلخ گذشته! / باز هم نیروی انتظامی در خواب غفلت و عدم پاسخگویی

امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل اقدام برای نجات یک دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش در خیابان شریعتی تهران، در آستانه نابینایی از یک چشم قرار گرفت.
ماجرا هم به همین سادگی است: فرزاد فروزش که شب گذشته برای نجات یک دختر جوان از چنگال ۲ نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی کرده و هم‌اکنون  در آستانه نابینایی چشم راست خود قرار گرفته است، در بخش اورژانس بیمارستان فارابی تهران و در حالی که خون چشم وی تمام لباس‌های وی را پوشانده بود، در تشریح این واقعه گفت:” ساعت ۲۲ شب سه‌شنبه در خیابان شریعتی، پائین‌تر از خیابان ملک به همراه ۲ نفر همراه داخل خودروی خود در حال عبور بودیم که ناگهان صدای فریادهای دختر جوان را شنیدیم.
بلافاصله پس از شنیدن این فریادها به سمت صدا حرکت کرده و مشاهده کردیم که ۲ نفر از اراذل و اوباش سوار بر یک موتور برای ربایش یک دختر جوان اقدام کرده‌اند. این اراذل و اوباش قصد داشتند به زور، دختر جوان را سوار بر موتور کرده و با خود ببرند اما این دختر با فریادهای خود درخواست کمک کرده و از سوار شدن خودداری می‌کرد و ۲ پسر جوان نیز وی را ضرب و شتم کرده و مورد هتاکی قرار می‌دادند.
با مشاهده این صحنه برای نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش مهاجم یورش بردیم، اما با مقاومت این مهاجمان روبرو شده و درگیر شدیم. در هنگام درگیری، یکی از آنها که شیشه نوشابه‌ای در دست داشت، این شیشه را با زدن به بدنه موتور شکست و سپس با آن چندین ضربه به چشم راست من وارد کرد که نتیجه‌اش را مشاهده می‌کنید. ”
سوال اینجا است که ریشه این همه وقاحت و جسارت کجاست؟ چه کرده ایم که عده ای اوباش و رذل به خود حق می دهند به ناموس مردم تعرض و بعد هم بدون ترس و واهمه ای در مقابل اعتراض مردم دست به سلاح سرد ببرند و جنایت کنند.
اولین سوالی که به ذهن هر خواننده ای می رسد این است که پس ناجا کجا بوده است؟ اگر در خیابان های شمال تهران به همین سادگی چنین جنایاتی رخ می دهد در حاشیه های شهر چه خبر است؟ همین چند وقت پیش بود که خبری درباره اوباش مناطق جنوبی تهران منتشر شد که به سادگی مست و قمه کشی می کنند و راه می زنند و به ناموس مردم تعرض می کنند.
ناجا مقصر است که در صحنه نیست. اما مسئولیت این تقصیر و قصور با کسانی است که ناجا را به چنین روزی انداختند.کسانی که به انگیزه جذب آرای دیگران در تلویزین ظاهر شدند و به صراحت بر ناجا تاختند و ۵ سال است که اجرای قانون عفاف و حجاب را تعطیل کردند و اجازه نمی دهند که ناجا به وظیفه خود برسد.
مسئولیت این دست جنایت ها با شخص رئیس جمهور است که حاضر نیست قانون را اجرا کند. وقتی رئیس جمهور قانونی کشور می گوید موی زنان به دولت ارتباط ندارد طبیعی است که عده ای اوباش درنده تر و بد حجابی به کشف حجاب تبدیل شود و به سادگی در خیابان به ناموس مردم تعرض کنند
برخورد ناجا با مظاهر فسق و فجور و مبارزه با اوباش و اراذل پس از مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور تعطیل شد و تذکر دهها باره علما و مراجع و خطبای نماز جمعه و نمایندگان مجلس نیز بی نتیجه ماند. وامروز نابینا شدن این روحانی ایثارگر هزینه این همه کم کاری و تغافل برای جذب آرای سبز و زرد و غیره است.
منبع : محسن مقدسی؛ الف

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632