جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ خرداد ۲۳, دوشنبه

ویژه نامه «هدی صابر» و «راهپیمایی سکوت»/ رسانه شمایید؛ انتشار دهنده صادق اخبار باشیم

چکیده :دیگر عجیب نیست به مانند گذشته جعل و دروغ در روایت این رسانه ها موج بزند.حال باید ما راوی و انتشار دهنده صادق اخبار باشیم. حال باید ما در بین رسانه های فیلتر شده دنبال اخبار درست باشیم.امروز کلمه، دو ویژه نامه دارد. یکی درباره شهادت «رضا هدی صابر» است و دیگری درباره راهپیمایی سکوت 22 خرداد....

کلمه: عجیب نیست اگر امروز روزنامه کیهان را باز کنیم و ببینیم بار دیگر کشته شدن یک زندانی سیاسی بر اثر اعتصاب غذا را جعل کند و بنویسد: وی در بیمارستان مدرس تهران به دلیل ابتلا به بیماری حاد قلبی درگذشته است.
دیگر عجیب نیست در خبرگزاری فارس خبرگزاری سپاه هم با پنهان کردن واقعیت ها روبرو شویم. جایی که در گفت و گو با رئیس بیمارستان مدرس تنها اطلاعات پزشکی داده شود و علت اصلی مرگ که همان اعتصاب غذا بود پنهان شود.
دیگر عجیب نیست که در سایت جهان نیوز علیرضا زاکانی نماینده مدعی اخلاق مجلس شورای اسلامی با جملات بی شرمانه نویسندگان این سایت روبرو شویم آنجایی که اعتصاب غذای «رضا هدی صابر» را به تمسخر می گیرند و زمان کوتاه رسیدن صابر به بیمارستان تا مرگ وی را نادیده می گیرند و می نویسند: فعلا پروژه اعتصاب غذای مرحوم صابر را به میانه فرستاده اند تا چه پیش آید و این در حالی است که یک نفر هم گویا نبوده که به این عاقلان! دیوانه خانه بگوید که عزیز من اصلاً آمدیم و مرحوم صابر اعتصاب غذا کرده بود. ایشان در کدام بیمارستان بی چشم و رویی بستری بوده اند که پزشکان و پرستاران هم همصدا با ایشان بوده و لقمه های لذیذ غذا را از این پیرمرد بیمار دریغ کرده اند…؟!
دیگر عجیب نیست که به مانند گذشته حضور سبزمان را در راهپیمایی سکوت نادیده بگیرند و بگویند : شهر به مانند روزهای گذشته بود.
دیگر عجیب نخواهد بود که بگویند جنبش سبز مرده ای بیش نیست اما برای یک راهپیمایی سکوت و در دومین سالگرد انتخابات لشگر کشی کنند.
آری دیگر عجیب نیست به مانند گذشته جعل و دروغ در روایت این رسانه ها موج بزند.
حال باید ما راوی و انتشار دهنده صادق اخبار باشیم. حال باید ما در بین رسانه های فیلتر شده دنبال اخبار درست باشیم.
امروز کلمه، دو ویژه نامه دارد. یکی درباره شهادت «رضا هدی صابر» است و دیگری درباره راهپیمایی سکوت ۲۲ خرداد .
این دو ویژه نامه برای انتشار کاغذی بین مردمی است که یا آگاهی ندارند و یا دسترسی به رسانه های فیلتر شده برای آنها مقدور نیست پس رسانه شمایید.
صفحه فیس بوک روزنامه کلمه


دریافت نسخه PDF - پی دی اف

ویژه نامه ۲۲ خرداد
دریافت نسخه PDF - پی دی اف
چنانچه در دریافت فایل مشکل دارید ابتدا بر روی لینک دانلود کلیک راست نمایید و از منوی باز شده گزینه “Save Link as” در مرورگر های فایرفاکس و کروم و “Save as target” در اینترنت اکسپلورر را انتخاب کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632