جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ خرداد ۴, چهارشنبه

ناصر حجازی در خانه ابدی به خاک سپرده شد

چکیده :پیش از ظهر امروز پیکر ناصر حجازی به قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) رسید و در حالی که بازهم ازدحام جمعیت میزان محبوبیت این اسطوره فوتبال ایران را نشان می داد، پیکرش در قطعه نام آوران ردیف 58 ، شماره 12 به خاک سپرده شد تا مرد دوست داشتنی فوتبال ایران در سرای ابدی آرام بگیرد....

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال پس از برگزاری مراسم تشییع پیکرش در ورزشگاه آزادی و آخرین حضورش درون چارچوب فلزی دروازه، پیش از ظهر امروز در میان حزن و اندوه بیش از ۱۵ هزار تشییع کننده در قطعه نام آوران به خاک سپرده شد.
به گزارش مهر، پیکر مرحوم ناصر حجازی صبح امروز چهارشنبه ابتدا به ورزشگاه آزادی تهران منتقل شد و در شرایطی که بیش از ۱۵ هزار نفر برای حضور در این مراسم حضور داشتند، آخرین دور افتخار را در ورزشگاه زد و روی دوش یاران و دوستدارانش درون دروازه قرار گرفت و برای آخرین بار ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
پیش از ظهر امروز پیکر ناصر حجازی به قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) رسید و در حالی که بازهم ازدحام جمعیت میزان محبوبیت این اسطوره فوتبال ایران را نشان می داد، پیکرش در قطعه نام آوران ردیف ۵۸ ، شماره ۱۲ به خاک سپرده شد تا مرد دوست داشتنی فوتبال ایران در سرای ابدی آرام بگیرد.
مراسم خاکسپاری ناصر حجازی در شرایطی برگزار شد که ازدحام جمعیت کار را برای تدفین بسیار سخت و مشکل کرده بود و ماموران پرتعداد نیروی انتظامی هم با وجود تلاش بسیاری که انجام دادند نتوانستند نظم را بر این مراسم حاکم کنند.
با وجود کشیدن حصار کنار قبر مرحوم ناصر حجازی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و انجام صحیح مراسم تدفین، هجوم جمعیت باعث فرو ریخت حصارها شد و خانواده مرحوم حجازی مجبور شدند به سرعت این مراسم را برگزار کنند.
مرحوم ناصر حجازی روز ۲۸ آذر ۱۳۲۸ دیده به جهان گشود و پس از سپری کردن دوران ورزشی درخشان روز ۲ خرداد ۱۳۹۰ پس از نزدیک به دو سال تحمل بیماری سرطان ریه دیده از جهان فرو بست. روحش شاد و یادش گرامی باد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632