جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

جمعی از زنان اصلاح طلب: به حصر ناجوانمردانه زهرا رهنورد و فاطمه کروبی پایان دهید

چکیده :ما زنان اصلاح طلب ضمن شادباش ولادت با سعادت دخت گرامی رسول رحمت، از مسئولین که نظام اسلامی مستقر در کشورمان را الگویی قابل قبول و اقتدا برای مسلمین جهان می دانند می خواهیم به بهانۀ این مناسبت فرخنده، عیدی و هدیۀ روز زن را به جامعۀ اسلامی و شهروندان ایرانی، آزادی همۀ زندانیان سیاسی اعم از زن و مرد و به ویژه برداشتن حصر غیر قانونی از رهبران جنبش سبز و همسران بزرگوارشان که نام فاطمه و زهرا زیبندۀ شخصیت و منش و سلوک انسانی و اسلامی آنان است، قرار...

جمعی از زنان اصلاح طلب در بیانیه ای ضمن شادباش ولادت با سعادت دخت گرامی رسول رحمت، از مسئولین خواسته اند به بهانۀ این مناسبت فرخنده، عیدی و هدیۀ روز زن را به جامعۀ اسلامی و شهروندان ایرانی، آزادی همۀ زندانیان سیاسی اعم از زن و مرد و به ویژه برداشتن حصر غیر قانونی از رهبران جنبش سبز و همسران بزرگوارشان که نام فاطمه و زهرا زیبندۀ شخصیت و منش و سلوک انسانی و اسلامی آنان است، قرار دهند.
به گزارش رسا در بخشی از این بیانیه آمده است: آیا حصر ناجوانمردانۀ زهرا رهنورد و فاطمه کروبی که از پیروان راستین مکتب فاطمی هستند، دل پاک بانوی اسلام را نرنجانده است؟
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسم رب المظلومین
هر کس که زهرا(س) را خشنود کند خدا را خشنود کرده و آن کس که باعث رنجش او شود، خدا را از خود رنجانده است
به ایام ولادت یگانه بانوی عالم، صدیقه طاهره(س) نزدیک می شویم در حالی که دلمان تنگ عزیزان مظلوم در بند و حصرمان است. مردان و زنانی که تنها به جرم حق طلبی و آزادی خواهی و امر به معروف و نهی از منکر گرفتار آمده اند و خانواده هایشان در حسرت و اندوه دوری از آنان، روزگار می گذرانند.
مادرانی صلح طلب و دخترانی سبزاندیش در چنبرۀ سخت اقتدارگرایی و خشونت طلبی اسیر شده اند. کودکان آنان، اشک چشمانشان خشک نمی شود و مادران و همسران و خواهران، روزها و شب های انتظار را به سختی سپری می کنند.
زندان زنان در نظام اسلامی ما نه تنها کرامت انسان ، بلکه حرمت زن مسلمان را مورد هجوم قرار داده و ناله ها و فریادهای بسیاری همچنان به آسمان است. آیا در این شرایط دل زهرا(س) از شیعیانش که مدعی پیروی از اسلام ناب محمدی (ص) و تمسک به ولایت علی بن ابیطالب(ع) هستند، راضی است؟
آیا حصر ناجوانمردانۀ زهرا رهنورد و فاطمه کروبی که از پیروان راستین مکتب فاطمی هستند، دل پاک بانوی اسلام را نرنجانده است؟
ما زنان اصلاح طلب ضمن شادباش ولادت با سعادت دخت گرامی رسول رحمت، از مسئولین که نظام اسلامی مستقر در کشورمان را الگویی قابل قبول و اقتدا برای مسلمین جهان می دانند می خواهیم به بهانۀ این مناسبت فرخنده، عیدی و هدیۀ روز زن را به جامعۀ اسلامی و شهروندان ایرانی، آزادی همۀ زندانیان سیاسی اعم از زن و مرد و به ویژه برداشتن حصر غیر قانونی از رهبران جنبش سبز و همسران بزرگوارشان که نام فاطمه و زهرا زیبندۀ شخصیت و منش و سلوک انسانی و اسلامی آنان است، قرار دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632