جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ خرداد ۱۰, سه‌شنبه

مجمع روحانیون مبارز: زندانیان سیاسی را آزاد و ازآقایان موسوی و کروبی رفع حصر کنید

چکیده :نگاه به آینده ، آزادی زندانیان و به خصوص رفع حصرازآقایان موسوی و کروبی یاران خدمتگذار امام،نظام و ملت گامی بزرگ در جهت ایجاد فضای سیاسی ای خواهد بود که کشور و ملت در این لحظه حساس به آن نیاز بیش از پیش دارد....

مجمع روحانیون مبارز با اعلام حمایت و پشتیبانی از مواضع مدبرانه ، دلسوزانه و راهگشای سید محمد خاتمی برای تلطیف فضای سیاسی کشور تاکید کرد: آزادی زندانیان و به خصوص رفع حصر ازآقایان موسوی و کروبی یاران خدمتگذار امام،نظام و ملت گامی بزرگ در جهت ایجاد فضای سیاسی ای خواهد بود که کشور و ملت در این لحظه حساس به آن نیاز بیش از پیش دارد.
به گزارش روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز شورای مرکزی مجمع عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی تشکیل جلسه داد.
در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطره امام (ره) تاکید شد: در آستانه سالروز رحلت آن بزرگوار اهتمام به رهنمودهای آن عزیز چه در وصیت نامه و چه در مواضع گوناگون ایشان در جریان هدایت انقلاب و جمهوری اسلامی را به خصوص در این موقعیت حساس امری مهم و رسالتی بزرگ برای همه گروهها ، جریانها و افرادی که انقلاب را پاس داشته و راه امام را روشن به سوی بهروزی و سعادت ملت و کشور می دانند، می دانیم.
شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با تاکید بر اینکه حضرت امام بر وحدت به عنوان رمز پیروزی انقلاب تاکید فراوان داشتند تصریح کرد:وحدت در صورتی میسر است که همه گروهها ، نهادها و شخصیت ها و آحاد ملت با سلایق گوناگون در عرصه کشور داشته باشند و نظام و جامعه از توان و شایستگی های همه آنها بهره بگیرند.
این شورا با بررسی رویدادها و تحولات منطقه و قیامهای مردمی خاطر نشان ساخت:اینک که درمنطقه شاهد خیزش عظیم به سوی آزادی و حاکمیت بر سرنوشت و مبارزه با دیکتاتوری و وابستگی هستیم به جاست که دست آورد بزرگ انقلاب را که در آزادی و استقلال و جمهوری اسلامی تجلی داشته ، پاس داریم.
مجمع روحانیون در ادامه تصریح کرد :انتظار می رود که به مناسبت سالروز رحلت امام و یاد آن عزیز شاهد تلطیف فضای جامعه و گذر به وضعیت سیاسی سالم و امن که همگان بتوانند در چارچوب قانون اساسی حضور فعال داشته باشند ،باشیم.
بخش دیگری از تاکید شورای مرکزی این تشکل قدرتمند روحانیون به آزادی زندانیان حوادث پس از انتخابات اشاره دارد . در این خصوص تاکید شده است:نگاه به آینده ، آزادی زندانیان و به خصوص رفع حصرازآقایان موسوی و کروبی یاران خدمتگذار امام،نظام و ملت گامی بزرگ در جهت ایجاد فضای سیاسی ای خواهد بود که کشور و ملت در این لحظه حساس به آن نیاز بیش از پیش دارد.
مجمع روحانیون همچنین ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از مواضع و پیشنهادات مدبرانه ، دلسوزانه و راهگشای اخیر حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی ،تاکید کرد که این پیشنهادات را راهکاری مناسب برای تلطیف فضای سیاسی و همکاری عمومی در جهت پیشرفت و سعادت کشور و مردم و پویایی انقلاب اسلامی می داند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632