جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

علی مطهری: افرادی مانندمن اخراج شوندجز تملق و چاپلوسی در فراکسیون اصولگرایان باقی نمی ماند

چکیده : علی مطهری نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس امروز در حاشیه جلسه علنی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص مواضع اصلی وی و نیز احضار او به هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان گفت که در دیداری که با اعضای این هیئت داشتم به آنها اعلام کردم که چون موضوع را رسانه‌ای کردند و این امر توامان با توهین به بنده شده است، از آمدن به شورای داوری فراکسیون اصولگرایان معذورم.

نماینده مردم تهران با اشاره به انتقاداتی که نسبت به مواضع‌اش اتخاذ شده، اظهار داشت که اگر افرادی مثل من از فراکسیون اصولگرایان اخراج شوند جز تملق و چاپلوسی چیز دیگری در این فراکسیون باقی نمی‌ماند.
علی مطهری نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس امروز در حاشیه جلسه علنی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص مواضع اصلی وی و نیز احضار او به هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان گفت که در دیداری که با اعضای این هیئت داشتم به آنها اعلام کردم که چون موضوع را رسانه‌ای کردند و این امر توامان با توهین به بنده شده است، از آمدن به شورای داوری فراکسیون اصولگرایان معذورم.
وی افزود: در این دیدار گفتند که حرف‌ها و مواضع من همان نوشته‌هایی است که در سایت تابناک نوشته شده و نسخه‌ای از آن را به اعضای هیئت داوران فراکسیون اصولگران دادم و اعلام کردم که پس از خواندن یادداشت من قانع نشدند و آمادگی دارم در این شورا حضور پیدا کنم که دیگر خبری از دوستان نشد.
مطهری در ادامه افزود: به حجت‌الاسلام رهبر که از اعضای هیئت داوران فراکسیون اصولگرایان است و انسانی عالم، با تقوا و با شخصیت است، نسخه‌ای از یادداشت خود را به ایشان ارائه کردم.
وی اضافه کرد: اگر امثال من در فراکسیون اصولگرایان اخراج شوند جز تملق و چاپلوسی در فراکسیون چیزی باقی نمی‌ماند.
این عضو فراکسیون اصولگرایان در خاتمه از هر حکمی برای اخراجش از فراکسیون استقبال کرد و گفت این پدیده مبارکی است که موجب می‌شود اصولگرایی به مسیر خود بازگردد.
مطهری این نکته را یادآور شد که فشارها و جوسازی‌های علیه وی از یکی از نمایندگان نشات می‌گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632