جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

نامه جبهه مشارکت ایران اسلامی به مراجع عظام تقلید در خصوص هتک حرمت بیت حضرت امام(ره)

چکیده : تردیدی نیست که چنانچه امروز حافظان حوزه های علمیه و وارثان فقه آل محمد(ص) و مدافعان تشیع در قبال این هجمه مرموز واکنش مناسب نشان ندهند و مسئولان امر را وادار به پیگیری قانونی این جسارت آشکار نکنند ، در آینده نزدیک دود این فتنه در چشم همه خواهد رفت و شعله های این آتش خرد سوز بیوت مراجع تقلید را نیز مصون نخواهد گذاشت.

جبهه مشارکت ایران اسلامی در نامه ای سرگشاده به مراجع تقلید و علما برجسته کشور نسبت به رفتارهای صورت گرفته در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام و هتک حرمت خانواده و بیت ایشان اعتراض کردند.
به گزارش نوروز متن کامل این نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک مراجع عظام و علمای اعلام
حضرت آیه الله آقای وحید خراسانی
حضرت آیه الله آقای شبیری زنجانی
حضرت آیه الله آقای موسوی اردبیلی
حضرت آیه الله آقای صافی گلپایگانی
حضرت آیه الله آقای صانعی
حضرت آیه الله آقای مکارم شیرازی
حضرت آیه الله آقای طاهری اصفهانی
حضرت آیه الله آقای دستغیب شیرازی
حضرت آیه الله آقای جوادی آملی
حضرت آیه الله آقای بیات زنجانی
حضرت آیه الله آقای امینی نجف آبادی
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
بعد از تحیت و ادب
انا لله و انا الیه راجعون
نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل رهبری بی نظیر فقیهی جامع الشرایط و عارفی کامل و واصل و مجاهدت مردمی خدا شناس و دین باور بود، دریچه های امید و رستگاری را به روی مردم سرگشته در وادی مادیگرایی و مسلمانان خسته از فریب دین فروشان دروغ زن، گشود.
اما اینک حیف و صد حیف که سی و یک سال پس از پیروزی این انقلاب و در بیست و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار آن ، شاهد بروز بدعتهایی هستیم که نه تنها کیان انقلاب بلکه اساس آن یعنی اسلام عزیز و مکتب اهل بیت را نشانه رفته است.
حد اقل در یکسال گذشته همگان و از جمله حضرات آیات عظام و علمای اعلام شاهد هتک حرمت فراوان شان و آبروی مردم و سفک دمای مسلمانان بوده اند، اما آنچه در سالروز رحلت آیه الله العظمی امام خمینی (ره) توسط عده ای کاملا شناخته شده و سازمان یافته در قالب توهین به فرزند فاضل و با تقوای امام صورت گرفت نشانه جدی از اراده ای مخفی برای مرعوب ساختن و منکوب کردن بیوت مرجعیت و فقاهت که جز بر طریق حق ره نمی سپارند تلقی می شود. نظیر این حوادث در تاریخ صدر اسلام برای خانه نشین کردن اهل بیت مکرم پیامبر(ص) و انحراف در مسیر امامت به خوبی قابل رد یابی است .
به گمان ما این حادثه نه یک عصبیت سیاسی و نه یک خصومت جناحی و نه حتی رفابت بر سر قدرت است بلکه ریشه در دشمنی عمیق جریانی با روحانیت دارد که در چند سال اخیر با سوء استفاده از قدرت ، به کرات نیت خود را آشکار کرده است و نشان داده است که وجود روحانیت مستقل ، مدافع حق و حامی مردم را تحمل نمی کند.
تردیدی نیست که چنانچه امروز حافظان حوزه های علمیه و وارثان فقه آل محمد(ص) و مدافعان تشیع در قبال این هجمه مرموز واکنش مناسب نشان ندهند و مسئولان امر را وادار به پیگیری قانونی این جسارت آشکار نکنند ، در آینده نزدیک دود این فتنه در چشم همه خواهد رفت و شعله های این آتش خرد سوز بیوت مراجع تقلید را نیز مصون نخواهد گذاشت.
والامر الیکم
جبهه مشارکت ایران اسلامی
۱۵/۳/۱۳۸۹
  • رضا
    انا لله و انا الیه راجعون
    0
  • mostafa
    اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید. امام حسین (ع)
    پیرمرد در مجلس بزم یزید فریاد کشید که ای یزید حیا کن و اینقدر جسارت به نوه رسول الله مکن و بر لب و دندان حسین(ع) چوب مزن ؛ آخر من خود شاهد بودم که رسول الله بارها بر این لبها و دندانها بوسه می زد.
    بنابر این همانگونه که سید حسن خمینی در کنار مرقد پدر و جدش گفت: آری تا بوده چنین بوده است. مصطفی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632