جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

علی مطهری احضار شد

چکیده : هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس با توجه به تذکرات متعدد اعضاء صبح امروز علی مطهری را به این هیئت فراخواند تا درباره مواضع خود در خصوص تحولات پس از انتخابات به خصوص یادداشتی که روز گذشته از وی درباره سالگرد امام (ره) منتشر شده توضیحاتی ارائه دهد.

هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس علی مطهری را به برای ادای توضیحاتی در خصوص موضع گیری‌هایش در قابل جریان فتنه احضار کرد.
به گزارش فارس، در پی انتشار یادداشتی از علی مطهری نماینده تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص آخرین تحولات سیاسی در بحث سایت‌ها، جمع کثیری از اعضای فراکسیون نسبت به این موضوع تذکر دادند.
هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس با توجه به تذکرات متعدد اعضاء صبح امروز علی مطهری را به این هیئت فراخواند تا درباره مواضع خود در خصوص تحولات پس از انتخابات به خصوص یادداشتی که روز گذشته از وی درباره سالگرد امام (ره) منتشر شده توضیحاتی ارائه دهد.
اعضای هیئت داوری از علی مطهری خواستند تا در خصوص دفاع وی از سران فتنه و حمله به معترضان به سران فتنه در مراسم سالگرد ارتحال امام توضیح دهد.
هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس متشکل از ۵ نماینده روحانی است که چنانچه یکی از اعضای فراکسیون اساسنامه را رعایت نکرده و آن را نقض کند از وی توضیح خواسته و تذکر می‌دهد و در صورت ضرورت در خصوص عضویت نامبرده در فراکسیون تصمیم گیری می‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632