جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

شام غریبان شهدای هفتم تیر با حضور خانواده شهید بهشتی

چکیده : در این مراسم کوچک که با حضورخانواده شهید بهشتی و تعدادی از آشنایان برگزار شد پس از تلاوت قرآن زیارت عاشورا توسط دکتر محمدرضا بهشتی خوانده شد. همچنین در پایان مراسم دکتر علیرضا بهشتی ضمن تشکر از حضور آشنایان در شام غریبان ابراز امیدواری کرد از سالهای آینده خانواده شهید بتوانند مراسم بزرگداشت را همچون 28 سال گذشته درمسجد قبا برگزار کنند.

خانواده شهید بهشتی عصر دیروز در بهشت زهرا و بر مزار شهید مظلوم بهشتی شام غریبان برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار کلمه در این مراسم کوچک که با حضورخانواده شهید بهشتی و تعدادی از آشنایان برگزار شد پس از تلاوت قرآن زیارت عاشورا توسط دکتر محمدرضا بهشتی خوانده شد.
همچنین در  پایان مراسم دکتر علیرضا بهشتی ضمن تشکر از حضور آشنایان در شام غریبان ابراز امیدواری کرد از سالهای آینده خانواده شهید بتوانند مراسم بزرگداشت را همچون ۲۸ سال گذشته درمسجد قبا برگزار کنند.
گزارش خبرنگار کلمه همچنین حاکی است علیرغم اینکه این مراسم بدون هیچ گونه اطلاع رسانی و اعلام عمومی برگزار شد تعداد زیادی از نیروهای امنیتی در محل شام غریبان حضور پیدا کرده بودند. آنان  از شرکت کنندگان این مراسم که در واقع تنها خانواده شهید بهشتی و تعدادی از آشنایان بودند عکس و فیلم می گرفتند! که این کار با اعتراض خانواده شهید مواجه شد.
نیروهای امنیتی همچنین یک عکاس را که در حال عکس برداری از مراسم بود دستگیر و از محل خارج کردند.
نحوه حضور و نوع رفتار ماموران امنیتی در این شام غرییان غریبانه انزجار خانواده و حاضران را به همراه داشت.


  • ممل
    خون دل میخوریم و صبر میکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۴/۰۹ ۵:۲۶ ب.ظ   پاسخ دادن
  • ناشناس
    درود بر خانواده بهشتی
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۴/۰۹ ۱۲:۴۲ ب.ظ   پاسخ دادن
  • ناشناس
    شهید بهشتی مظلوم بود اما کسی نتوانست مظلومیت او را مخدوش نماید. فرزندان شهید بهشتی از خود شهید بهشتی مظلوم تر هستند و مظلومیت آنها پنهان می باشد و کسی نمی تواند باور کند که فرزندان شهید بهشتی آنقدر مظلوم هستند که حتی حق ندارند راجع به پدر خود اظهار نظر نمایند.
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۴/۰۹ ۱۲:۱۹ ب.ظ   پاسخ دادن
  • leila
    الهی بمیرم چقدر غریبانه است این مراسم، به همین هم رحم نکردند؟ نمی دونم چی می شه گفت…
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۴/۰۸ ۹:۱۳ ب.ظ   پاسخ دادن
  • ناشناس
    خواندن خبر شام غریبان شهید مظلوم بهشتی عزیز ودیدن تصاویر فرزندان مظلومتر ازپدرشان بر مزار آن اسوه مسلمانی طوفانی در دل ومغزم به پا کرد .بی اغراق از زندگی بدون پرخاشگری نسبت به ظلم احساس حقارت کردم .اوف بر این زندگی واجبارهایش که خیلی ها از جمله مرا در بر گرفته است. ناخوداگاه به یاد مظلومیت مولا امیرالمومنین علی علیه السلام وماجرای قبر مخفی آن حضرت برای سالها افتادم. امروز هم تاریخ تکرار شده ومظلومیتی مکررگریبان پیروان حقیقی رسول خدا راگرفته است.امروز هم دستی در کار است تاحقیقت نورانی اسلام با نیات شوم دنیا طلبی در هم آمیزد وبالباس وشعار حق طلبی وفتنه ستیزی فتنه ها برپا کند .
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۴/۰۸ ۶:۳۰ ب.ظ   پاسخ دادن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632