جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ دی ۲۳, پنجشنبه

در دیدار با مادر ندا آقا سلطان عنوان شد:

رهنورد: جریان مقابل تندروی می کند تا آرمانهای انقلاب اسلامی و آزادی خواهی را زنده به گور کند

 

چکیده : جنبش سبز یک جریان اصلاحی است و نه برانداز، اما متاسفانه بخشی از جناح مقابل فقط طالب بحران و اغتشاش است و تندروی می کند تا از آب گل آلود، ماهی خودکامگی خود را بگیرد و آرمانهای بلندانقلاب اسلامی را همراه با آزادی خواهی و دمکراسی طلبی، در جنبش سبز متبلور شده زنده به گور کند و البته موفق نخواهد شد.

دکتر زهرا رهنورد به همراه جمعی از زنان اصلاح طلب با مادر ندا آقا سلطان دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار کلمه ضمن دلجویی و تقدیر از وی و خانواده اش گفت: ندا آقا سلطان دختری فکور،آزادی خواه و مردم دوست بود که وقتی با وضع غیرعادی جریان انتخابات روبرو شد پا به صحنه گذاشت و از حق مردم و در دفاع از رای شان، پشتیبانی کرد که به خاطر همین حق طلبی اش با گلوله قلدران جنایت پیشه به خاک و خون غلتید. انتخاباتی که بعد معلوم شد نتیجه آن از پیش تعیین شده بود.
رهنورد اضافه کرد:  جنبش سبز جنبش عظیمی است که به همه اقشار، طبقات، اقوام و نژادها و زبانها و همه ملت ایران با هر فکر و اندیشه ای دارند، تعلق دارد. این جنبش شهدای بزرگی را تقدیم راه آزادی کرده است. زن و مرد، پیر و جوان، و نوجوان که قطعا قطره قطره خون شان برکت تحقق ازادی خواهد بود. جنبش سبز یک جریان اصلاحی است و نه برانداز، اما متاسفانه بخشی از جناح مقابل فقط طالب بحران و اغتشاش است و تندروی می کند تا از آب گل آلود، ماهی خودکامگی خود را بگیرد و آرمانهای بلندانقلاب اسلامی را همراه با آزادی خواهی و دمکراسی طلبی، در جنبش سبز  متبلور شده زنده به گور کند و البته موفق نخواهد شد.
  • حمیدرضا(میکروب)
    درووووووود بر خانم رهنورد و دروووووووووود بر مادر شهیده ی سبز ایران
    امیدوارم سریعتر به پیروزی برسیم.
    یا حق
    VvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvV
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۱۰/۲۳ ۱۲:۵۷ ب.ظ   پاسخ دادن
  • ناشناس
    ادبیات و استخوان بندی سبز طوریست که گلوی هر ضد ایرانی را پاره میکند
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۱۰/۲۳ ۱۲:۵۹ ب.ظ   پاسخ دادن
  • پیر سبز
    درود خدا بتمام شهدای جنبش سبز و مادران و خانواده های داغدارشان ، درود بتمام زندانیان سیاسی ،درود بخانم رهنورد اگاه و نستوه ، ، درود بر خاتمی وکروبی و میرحسین . نابود باد دروغ و تقلب و ریاکاری از جامعه سبز ایران .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632