جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

تکذیبیه حسین کروبی در مورد دروغ پردازی سایت های وابسته به دولت

  
سحام نیوز: سایت جهان نیوز به نقل از “مشرق” در خبری با عنوان ”توصیه های جالب حسین کروبی به هاشمی!” اقدام به شایعه پراکنی و دروغ پردازی بر علیه فرزند مهدی کروبی نمود.
به گزارش خبرنگار سحام نیوز، حسین کروبی ضمن تکذیب کردن این خبر و محتوای آن، گفت: “این خبر صحت نداشته و بنده بعد از یک هفته مسافرات صبح امروز به تهران بازگشتم و در مراسم ختمی شرکت نکردم”.
فرزند مهدی کروبی در ادامه افزود:” هنگامی که در جامعه ای دولت آن به طور واضح و شفاف در پیش افکار عمومی و رسانه ها اقدام به دروغ گویی میکند و در روز روشن درکمال … از مهدی کروبی و میرحسین موسوی به عنوان اغتشاش گر نام میبرد و کشته شدگان حوادث پس از انتخابات را تعدادی مامور پلیس می نامد؛ دیگر از رسانه ها و سایت های حامی و منتسب به ایشان انتظاری غیر از این نداریم”.
لازم به توضیح است سایت جهان نیوز از سایت های وابسته به جریان حاکم در خبری به نقل از “مشرق” مدعی شده بود که “حسین کروبی که در مراسم ختم یکی از اعضا حزب اعتماد ملی شاخه تهران شرکت کرده بود در حاشیه این مراسم و در جمع برخی از حاضرین گفت : ما معتقدیم که هاشمی رفسنجانی باید هرچه زودتر راهش را از دیگران جدا کرده و به مردم ملحق شود و این به نفع خود هاشمی است.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632