جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

استادشجریان:من هم خس و خاشاکم و برای خس وخاشاک می خوانم

استادشجریان:من هم خس و خاشاکم و برای خس وخاشاک می خوانم

موج سوم: استاد محمدرضا شجریان در گفت و گو با تلویزیون استرالیا اعلام کرد : من هم یکی از همین خس و خاشاکم و برای همین خس و خاشاک می خوانم.
چند روز پیش تلویزیون استرالیا هنگام برگزاری کنسرتهای شجریان در این کشور، گفت و گوئی با او داشت . مجری این برنامه از شجریان با نام «سوپر استار موسیقی سنتی ایران» یاد کرد.
شجریان در این گفت و گو اظهار داشت:« ما هنرمان را برای مردم نگه می داریم و برای مردمی که دوستشان داریم زندگی می کنیم. برایم خیلی لذت بخش است که با مردمی زندگی می کنم که آنها را دوست دارم و آنان نیز مرا دوست دارند. من هنگامی آواز می خوانم که حرفی برای گفتن به این مردم داشته باشم. روی صحنه می روم و هر آنچه را که در درونم انباشته شده، بیرون می ریزم.»
شجریان در ادامه به حوادث بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت: «رئیس جمهوری آمد و به مردم معترض توهین کرد و آنان را خس و خاشاک خواند. گفتم من هم یکی از همین خس و خاشاکم و برای همین خس و خاشاک می خوانم و شما حق ندارید صدای مرا از رادیو و تلویزیونتان پخش کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632