جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ فروردین ۷, شنبه

امیدواریم همه زندانیان سیاسی شب عید را در کنار خانواده بگذرانند

این دیدار که با حضور جمع کثیری از فعالان سیاسی که برای دیدار با دبیرکل جبهه مشارکت در منزل وی حضور داشتند انجام شد، مهندس موسوی با ابراز شادمانی از آزادی آقای میردامادی گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز امیدواریم متولیان امور سر عقل بیایند و همه زندانیان سیاسی آزاد شوند تا شب عید را در کنار خانواده بگذرانند. در این دیدار همچنین مهندس موسوی و دکتر رهنورد چند خطی به یادگار در دفتر یادبود آزادی دکتر میردامادی نوشتند.

کلمه: مهندس میرحسین موسوی و همسرش دکتر زهرا رهنورد بعدازظهر امروز با حضور در منزل دکتر محسن میردامادی که روز گذشته از زندان آزاد شده است، با این آزاده سبز دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار کلمه در این دیدار که با حضور جمع کثیری از فعالان سیاسی که برای دیدار با دبیرکل جبهه مشارکت در منزل وی حضور داشتند انجام شد، مهندس موسوی با ابراز شادمانی از آزادی آقای میردامادی گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز امیدواریم متولیان امور سر عقل بیایند و همه زندانیان سیاسی آزاد شوند تا شب عید را در کنار خانواده بگذرانند.
مهندس موسوی عید باستانی نوروز را پیشاپیش به خانواده میردامادی و حاضران تبریک گفتند و برای همگان آرزوی سلامتی و سعادت نمودند.
دکتر میردامادی نیز در این دیدار گزارشی از شرایط زندان و چگونگی آزادی خود بیان کردند. در پایان این دیدار همچنین مهندس موسوی و دکتر رهنورد چند خطی به یادگار در دفتر یادبود آزادی دکتر میردامادی نوشتند.
محسن میردامادی روز گذشته با سپردن وثیقه ۴۵۰ میلیون تومانی بعد از ۹ ماه بازداشت از زندان اوین آزاد شد.
عکاس: آرشین جعفری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632