جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

مهدی کروبی خواستار لغو حکم اعدام محمد ولیان شد

سحام نیوز: روز گذشته جمعی از اعضای هیات مدیره کانون زندانیان سیاسی قبل از انقلاب با مهدی کروبی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرنگار سحام نیوز، مهدی کروبی در این دیدار به برخی مسائل اشاره نمود.کروبی در این دیدار گفت:من قبلا در پیامی به تغییر مفهوم محاربه در وضعیت کنونی اشاره کرده و از مسئولان قضائی درخواست لغو آن را نمودم.
کروبی اظهار داشت: برخی مسئولان سنجیده یا نسنجیده و حتی عامدانه حرکت های خیابانی و اعتراضات را محاربه اعلام کردند که این امر مایه تاسف است. متاسفانه برخی مسئولان قضائی خوراک برای دشمنان و برخی رسانه های خارجی تهیه و دوستان را در سطح جهان منفعل میکنند.
شیخ اصلاحات افزود:در هر کجاکه موقعیتی همچون دستگیری عبدالمالک ریگی که جای تقدیر دارد؛ بدست میآورند، سعی دارند بی جهت یک نقطه منفی همچون حکم اعدام جوان ۲۰ساله به دلیل حضور در تظاهرات خیابانی را ایجاد کنند. اما آنان نمیدانند که آبروی ایران با این حرکات در جامعه بین الملل از میان میرود.
دبیر کل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه این حکم عکس العمل مراجع تقلید، علما، سازمان های حقوق بشر، دانشجویان و گروه های سیاسی داخل و خارج از کشور را به همراه داشته است؛ از مسئولان خواست تا به این نگرانی ها پایان د

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632