جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

عبدالله رمضان زاده:

از بیانیه مشارکت درباره اظهارات اخیر آیت‌الله جنتی دفاع می‌کنم

 

چکیده : رمضان‌زاده با بیان اینکه واقعیت این است که اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه از چارچوب‌های حقوقی و قانونی قانون اساسی خارج نشدند، خاطر نشان کرد: تنها کسانی از چارچوب‌ها خارج شدند که برای خودشان مصونیت آهنین احساس می‌کنند و هر دروغی را در هر جایی عنوان می‌کنند و هر عمل خلافی را بدون پاسخ‌گویی انجام می‌دهند.

قائم مقام دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی با بیان اینکه خبر روزنامه جوان کذب است، درباره واکنش او به بیانیه حزب متبوعش درباره اظهارات اخیر آیت‌الله جنتی، تاکید کرد که از محتوای بیانیه جبهه مشارکت دفاع می‌کنم.
به گزارش پارلمان نیوز، عبدالله رمضان‌زاده، اظهار داشت: روزنامه جوان امروز به نقل از من و آقایان میردامادی، تاج‌زاده و صفایی فراهانی نوشته که ما بیانیه اخیر جبهه مشارکت ایران اسلامی را در مورد اظهارات آقای جنتی جعلی دانستیم که من به نوبه خودم این خبر تکذیب می‌کنم و تاکید می‌کنم که با هیچ‌کس مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام.
وی افزود: جبهه مشارکت ایران اسلامی یک حزب قانونی است و بیانیه‌های آن حتما مسئولیت دارد و مسئولان آن مشخص است، علاوه‌بر اینکه از نظر من مطالب آقای جنتی مطالبی بر‌خلاف منطق و بدیهیات بوده است.
رمضان‌زاده ادامه داد: در هر صورت مطلبی که روزنامه جوان به نقل از من زده کاملا دروغ است و من با هیچ‌کس مصاحبه‌ای نداشتم و از نظر من محتوای بیانیه جبهه مشارکت دفاع می‌کنم، در عین حال هم که معتقدم اینطور دروغ‌پردازی‌ها به نفع هیچ‌کس نیست.
وی همچنین در مورد اظهارات اخیر مدیرمسئول روزنامه جوان مبنی‌بر اینکه تمام تلاش حاکمیت در این یک‌سال بازگرداندن اصلاح‌طلبان به چارچوب بود اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که اصلاح‌طلبان تبدیل به اپوزسیون نظام شدند نیز پاسخ داد.
این فعال سیاسی اظهار داشت: ما همیشه به عنوان اصلاح‌طلب در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کردیم اما کسانی هستند که برخی از اصول قانون اساسی را می‌پذیرند و اصول دیگر را زیر پا گذاشتند که نمونه آن را می‌توان در برخوردهای یک‌سال اخیر دید.
سخنگوی دولت خاتمی تصریح کرد: تلاش ما این است که همه به اجرای بدون تنازل قانون اساسی تن بدهند و کسی از گوشه‌هایی از قانون اساسی فرار نکند.
رمضان‌زاده با بیان اینکه واقعیت این است که اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه از چارچوب‌های حقوقی و قانونی قانون اساسی خارج نشدند، خاطر نشان کرد: تنها کسانی از چارچوب‌ها خارج شدند که برای خودشان مصونیت آهنین احساس می‌کنند و هر دروغی را در هر جایی عنوان می‌کنند و هر عمل خلافی را بدون پاسخ‌گویی انجام می‌دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632