جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ آبان ۱۸, سه‌شنبه

روایتی از انتخابات شورای دانش آموزی در یک مدرسه شاهد

یکی از  مخاطبان کلمه  در مطلبی که  به کلمه ارسال کرده  است ، از انتخابات شورای دانش آموزی در یک مدرسه شاهد روایتی را مطرح کرده و در آن به این موضوع که چه نوع کاندیداهایی در این مدرسه مورد اقبال سایر دانش آموزان قرار گرفته پرداخته.  وی  در این زمینه نوشته است:
حقیر از جانبازان دفاع مقدس هستم و اتفاقی در یک مدرسه شاهد درباره انتخابات شوراهای دانش آموزی افتاد که آن را مطرح می کنم. فرزند من که از سبزهای شاخص و بسیار باهوش در مدرسه اش است که در این انتخابات رد صلاحیت شد.. فرزندم از رد صلاحیت خود بسیار ناراحت بود که به او گفتم اگر بین کاندیداها کسی است که تفکر اصلاح طلبی دارد برای او تبلیغ کند. فرزندم از ۳ نفر از افرادی که متمایل به جنبش سبز بودند حمایت کرد و حتی با طراحی هایی که برای او انجام دادم و با شعارهایی مانند :ما برادریم و بهتر است همدیگر را دوست داشته باشیم و … آن ۳ نفر نفرات برتر انتخابات شدند و یکی از آنها که به سبز بودن بیشتر شهرت داشت نفر اول شد. آن روز که نتیجه انتخابات مشخص شده بود فرزندم بسیار خوشحال شد و متوجه شد که وقتی که فکر می کنیم تمام راه ها بسته شده باز هم راهی برای پیشرفت و نقش آفرینی وجود دارد. ما این را از مبارزات پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) و امام (ره) یاد گرفته ایم. دوستان شک نکنید که جنبش با صبر و تفکر و خویشتنداری با کمترین هزینه به خواسته های خود می رسد.
انتخابات شوراهای دانش آموزی هر ساله در مدارس سراسر کشور برگزار می شود که امسال در هفته اول آبان ماه دوره سیزدهم آن برگزار شد. بنا به گزارش های رسیده ، در انتخابات این دوره و همچنین دوره گذشته که بعد از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد،رنگ و بوی سیاست و حضور آگاهانه دانش آموزان بیش از دوره های قبل به چشم می خورد و این امر باعث ایجاد کنترل های بیشتر در مدارس توسط مسئولان دولتی شده است.
  • ali
    تشکر از سایت خوبتان ما شما و همه ی سبز ها را دوست داریم
    جانباز جنگ
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۶ ۴:۴۳ ب.ظ   پاسخ دادن
  • سبز از دیار کریمان
    در مدرسه خواهرم که سال قبل اکثریت بچه ها نام میرحسین موسوی و شعارهای جنبش سبز را روی برگه های رای نوشتند وبگونه های بود که نتجه انتخابات اعلام نشد.امسال فقط دانش آموزان بسیجی حق رای داشتند و برگه ها و ته برگه ها رای ۱ شماره داشتند که مسئولان خواندن آرا بفهمند هر کس روی برگه رایش چه نوشته است.
    یاحسین میرحسین
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۶ ۴:۴۶ ب.ظ   پاسخ دادن
  • احسان یوسفی
    من از سایت کلمه قهر کرده بودم به خاطر ثبت نظرم و سپس حذف اون هر چند دلیلشو نگفتند چرا ابتدا ثبت و سپس حذف کردند اما با عشق و علاقه ای که به سبز بودن و کلمه دارم هیچ گاه اجازه نمیدم سلایقم بر اراده تفکرم سایه افکند.
    این متن زیبا منو به ۱ سال پیش برد سال پی شهم من پیش دانشگاهی دبیرستان دکتر معین بودم منم تو مدرسه به عنوان ریس جمهور آینده سبز ایران خطاب میکردن(بچه ها لطف داشتن) منم تو انتخابات شرکت کردم و از ۲۸۰ نفر دانش اموز من ۲۵۰ رای آوردم و واقعا اون زیبا ترین و سرا؛ار فعالیت سیسی و سب زمن بود.
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۶ ۶:۰۳ ب.ظ   پاسخ دادن
  • مخالف رادیکالیسم
    آقای جانباز ظاهرا شرمندگی من و امثال من نزد شما پایان ندارد اگرچه شمادر دفاع مقدس با خدا معامله کرده اید و امروز نیز همانگونه و بر آرمان با رهبر فقید انقلاب بسته مانده اید اما من شرمنده شما هستم.برایمان دعا کنید به فرزندتون هم تبریک بگید.
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۶ ۱۰:۰۱ ب.ظ   پاسخ دادن
  • سمیه .تهران
    وقتی نظارت استصوابی نباشه بله در تمام شعبه های اخذ رای در هر شکل و هر انتخاباتی باشه همچین نتیجه ای به بار میاد ولی وقتی کودتابشه و نظر یک نفر حاکم باشه و رای هاخونده نشه انتخابات ۸۸ شکل میگیره .
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۶ ۱۱:۳۸ ب.ظ   پاسخ دادن
  • پرویز
    آقای موسوی، خداوکیلی چه ورد و جادویی می کنی که این ملت با وجود سکوتت روز به روز بیشتر به سویت می آیند؟؟؟ واقعا خسودیم میشه بهت…
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۷ ۱:۲۶ ق.ظ   پاسخ دادن
  • ناشناس
    این روحیه قابل ستایش است.
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۷ ۸:۲۲ ق.ظ   پاسخ دادن
  • بامداد سبز
    چیز عجیبی نیست. بدون شک در حداقل هشتاد درصد مدارس به نتایج مشابه این مدرسه خواهیم رسید. اما اینگونه اخبار بسیار جالب توجه است به خصوص از آن رو که اقتدارگرایان و کسانی که کورکورانه از اینها حمایت می کنند بدانند که در جامعه چه می گذرد و جایگاهشان در بین مردم چیست. ببینند که حتا فرزندان مسئولین نیز متوجه اند که حق و نا حق کدام سوست . تا آنان که با زور اسلحه و سرکوب بر مردم حکومت می کنند باورشان شود که نمی توان حقیقت، راستی و زیبایی را پشت نقاب دین با فریب و دروغ و زشت کاری پنهان کرد، تا اقتدارگرایان و زورگویان بدانند فرزندان این مرز و بوم بیدارند و هشیار.
    این نوع خبرها مشتی است نمونه ی خروار.
    آینده از آن مردم آزاده ی ایران است. درود بر دانش آموزان حقیقت جو و شجاع این مدرسه و مدارس دیگر.
    از سایت کلمه برای انتشار این خبر و خبرهای مشابه ممنونم.
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۷ ۹:۱۷ ق.ظ   پاسخ دادن
  • درخشان
    نتیجه انتخابات سالم بیانگر پیروزی جنبش سبز است.
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۷ ۱۰:۵۲ ق.ظ   پاسخ دادن
  • ناشناس
    پارسال هم در مشهد در مدرسه امام رضا کا وایسته به استان قدس است تقریبا ۸۰% آرائ به نام زیبای “میرحسین موسوی” ریخه شد که اتفاقا خشم حراست اموزش و پرورش را نیز برانگیخت و انها تمام برگه های رای رابا خود به حراست بردند
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۷ ۲:۲۸ ب.ظ   پاسخ دادن
  • سید رضا
    این چه خبرهای بی سند و مدرک و سطح پایینی هست که میزنید؟
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۷ ۳:۲۱ ب.ظ   پاسخ دادن
  • هر ایرانی، یک رسانه سبز
    ایران، یکپارچه سبز است. اما برخی نان به روز خورند و برخی غم جان و نان فرزند دارند. اما دل‏ها آزادند همانگونه که افکار. بیایید زشتی رفتار رقیب را چنان بزرگ کینم که هیمنه آن بشکند و چنان به رقیب بی‏ادب و ناآگاه محبت ورزیم تا معنای حقیقی عشق و دین را دریابد.
    بیایید هر قدر او زشتخو و بدکردار است، ما، پاک، نجیب، بزرگ و قاطع باشیم. در عین درایت، برخورد بی‏ادبانه با هتاکان، آنانی که دغدغه فرهنگ و کار مردم ایران را ندارند و عوامل آنها ضروری می‏نماید.
    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۸/۱۷ ۳:۳۲ ب.ظ   پاسخ دادن
  • ناشناس
    وقتی انتخابات در محیط مهندسی نشده بر گزار نشود نتیجه همین است .

۱ نظر:

  1. من دچار خفقانم...
    من به تنگ آمده ام از همه چیز
    من به دنبال فضائی می گردم
    که در آنجا نفسی تازه کنم
    می خواهم فریاد بلندی بکشم
    که صدایم به شما هم برسد
    چاره ی درد مرا باید این داد کند
    از شما خفته ی چند
    چه کسی می آید با من فریاد کند
    من دچار خفقانم
    بار دیگر در کشوری که سرانش ادعای آزادی وعدالت دارند فیلتر شدم دوست داشتی لینکم رو اصلاح کن

    پاسخحذف

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632