جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

تسلیت کلمه به مناسبت درگذشت ناصرحجازی

چکیده :وداع با نقش اول اسطوره ی کتاب قطور مردانگی، مقابل ورزشگاه همیشه آزاد ِ آزادی، تا بار دیگر در تشییع پیکری در قطعه نام آوران بلند ایران بزرگ در کنار یکدیگر قدر دان مردی باشیم که در واپسین روزهای تن رنجورش، خود را کنار مردمش می دید و تحریم و تهدید را بر نتابید. ...

کلمه: اینک آخرین برگ از دفتر زندگی مردی ورق خورد که سال ها اسطوره ی ورزش و اخلاق بود و در آخرین سطرهای دفتر زندگیش مشق مردانگی کرد.
ناصر حجازی که هنوز هم مرحوم نامیدنش ساده نیست از میان ما رفت در حالی که جز در مقابل ملت ایران در هیچ عرصه ای سر خم نکرد.
فردا چهارشنبه، چهار شنبه ی وداع با این قهرمان مردمی خواهد بود. افسانه ای که در آخرین روزها نیز با اتکا به جایگاهش در دل ایرانیان شمع استقلال و هویت ایرانیش را گرم نگاه داشت.
وداع با نقش اول اسطوره ی کتاب قطور مردانگی، مقابل ورزشگاه همیشه آزاد ِ آزادی، تا بار دیگر در تشییع پیکری در قطعه نام آوران بلند ایران بزرگ در کنار یکدیگر قدر دان مردی باشیم که در واپسین روزهای تن رنجورش، خود را کنار مردمش می دید و تحریم و تهدید را بر نتابید.
دست اندرکاران کلمه این فراق تلخ را به مردم عزیز کشورمان و خانواده محترم حجازی تسلیت می گوید و از عموم مردم دعوت می نماید در مراسم خاکسپاری و یادبود این قهرمان ملی شرکت کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

%u062E%u0631%u062F%u0627%u062F %u0633%u0628%u0632